BILANŢ. În ultima jumătate de an, pe consumator@evz.ro au sosit zeci de e-mailuri cu diverse nereguli pe care cititorii le-au întâmpinat în viaţa de zi cu zi. Sursa: Răzvan Vălcăneanțu
Un bucureştean a plătit mii de euro la un spital din Franţa, deşi avea asigurare privată de sănătate, un ploieştean a fost la un pas de moarte din cauza unei lucrări efectuate de Electrica, iar o femeie a plătit cu cardul produsul altcuiva, banca nefiind de acord să-i înapoieze banii. Sunt doar câteva dintre păţaniile românilor pe care vi le-am relatat pe larg în pagina de Protecţia Consumatorului lansată de „Evenimentul zilei” în urmă cu ju mătate de an.
Asigurări private făcute degeaba
Un bucureştean care a făcut infarct în timpul unei vizite făcute fiicei lui în Franţa a fost nevoit să plătească mii de euro la spital, deşi avea o asigurare privată de sănătate.
2 februarie, 8.916 citiri, 18 comentarii
Un contor montat greşit mi-a pus viaţa în pericol
Un ploieştean acuză Electrica: în urma executării greşite a unei lucrări a fost la un pas de moarte, motiv pentru care a chemat în instanţă compania.
4 februarie, 2.574 citiri, 10 comentarii
Vile făcute de mântuială
Un ieşean care a plătit peste 150.000 de lei unei firme de construcţii din Iaşi, pentru lucrările la o casă, are grave probleme cu pereţii şi plafonul, care prezintă infiltraţii şi igrasie. Muncitorii firmei din Iaşi s-au făcut nevăzuţi, imediat după ce proprietarul a sesizat Oficiul Judeţean de Protecţia Consumatorilor.
11 februarie, 5.107 citiri, 19 comentarii
Garanţii în bătaie de joc la componente de calculator
Un bucureştean care şi-a cumpărat o placă de bază de la PC Garage, anul trecut, pretinde că vânzătorul l-a înşelat. Placa de bază i s-a defectat după opt luni de funcţionare, ia