Desi cumparatorii sunt atrasi de aglomeratia din marile centre comerciale, de cele mai multe ori, acestia nu cumpara nimic din astfel de locatii.
Potrivit unui studiu realizat de universitatile din New York si Pennsylvania, publicat in Journal of Consumer, clientii prefera sa cumpere din magazinele mai putin aglomerate si sa se plimbe in cele unde sunt multi oameni, relateaza EurekAlert.
Cu cat petrec mai mult timp intr-un magazin, cu atat sunt sanse ca respectivul sa achizitioneze ceva, petrecand mai putin timp uitandu-se la produse pe care nu are de gand sa le cumpere si concentrandu-se pe lucrurile de care are nevoie.
De asemenea, cercetatorii au aflat ca, dupa ce achizitioneaza un produs "bun", cum ar fi mancarea sanatoasa, cumpara si un produs "vicios", precum snack-uri nesanatoase.
Studiul a fost realizat folosind sistemul electronic Pathtracker, un dispozitiv care se ataseaza caruciorului de shopping si care emite un semnal la fiecare cinci secunde, urmarind, astfel, traseul clientului.
Dupa aceea, cercetatorii au comparat aceste date cu inregistrarile de la casele de marcat.
Desi cumparatorii sunt atrasi de aglomeratia din marile centre comerciale, de cele mai multe ori, acestia nu cumpara nimic din astfel de locatii.
Potrivit unui studiu realizat de universitatile din New York si Pennsylvania, publicat in Journal of Consumer, clientii prefera sa cumpere din magazinele mai putin aglomerate si sa se plimbe in cele unde sunt multi oameni, relateaza EurekAlert.
Cu cat petrec mai mult timp intr-un magazin, cu atat sunt sanse ca respectivul sa achizitioneze ceva, petrecand mai putin timp uitandu-se la produse pe care nu are de gand sa le cumpere si concentrandu-se pe lucrurile de care are nevoie.
De asemenea, cercetatorii au aflat ca, dupa ce achizitio