Scăderea veniturilor din publicitate determină televiziunile să renunţe la emisiuni şi să reducă bugetele de producţie. Cunoscutul producător Valeriu Lazarov resimte şi el criza. Este sâmbătă seara, ora 20:30, iar Irina, o telespectatoare fidelă a show-ului „Megastar“, zapează de zor după un înlocuitor pentru emisiunea preferată. Show-ul la care Prima TV a renunţat, deşi se bucură încă de succes la nivel internaţional, a fost înlocuit cu un film, pentru că
Scăderea veniturilor din publicitate determină televiziunile să renunţe la emisiuni şi să reducă bugetele de producţie. Cunoscutul producător Valeriu Lazarov resimte şi el criza.
Este sâmbătă seara, ora 20:30, iar Irina, o telespectatoare fidelă a show-ului „Megastar“, zapează de zor după un înlocuitor pentru emisiunea preferată. Show-ul la care Prima TV a renunţat, deşi se bucură încă de succes la nivel internaţional, a fost înlocuit cu un film, pentru că e mai ieftin şi mai rentabil decât formatul de divertisment live de care se ataşase Irina. Aşa că bucureşteanca decide să urmărească un show similar, cu muzică şi karaoke, de pe Pro TV, „Ola-la-la“. Gata, s-a terminat, dar Irinei parcă nu-i vine „să plece“, aşa că rămâne cu ochii la emisiunea „Frumuseţe pe muchie de cuţit“, cel mai recent succes la public al postului din Pache Protopopescu. Asemenea Irinei, alţi peste un milion şi jumătate de români din întreaga ţară urmăresc emisiunea, în timp ce în SUA formatul aceluiaşi show (n.r. Extreme Makeover) atrage o audienţă-record: 10,8 milioane de telespectatori. Pariul pe emisiuni de divertisment şi reality-show-uri cu succes la publicul american, precum „Dansez pentru tine“ şi „Frumuseţe pe muchie de cuţit“, s-a dovedit a fi câştigător pentru Pro TV, postul menţinându-se, astfel, în topul audienţelor şi lider în prime-time, când sunt difuzate cele două show-uri. Totodată, este printre puţinele care