Grupul elvetian Nestle, prezent si pe piata din Romania, a anuntat al doilea trimestru consecutiv de scadere a vanzarilor, in conditiile in care majorarea preturilor practicate de companie a determinat reorientarea consumatorilor catre produse mai ieftine, scrie Bloomberg. Veniturile aferente primului trimestru au scazut cu 2,1%, pana la 25,2 mld. franci elvetieni (16,6 mld. euro), fata de 25,7 mld. franci elvetieni in perioada similara din 2008, a anuntat compania cu sediul in Vevey, Elvetia. Actiunile Nestlé au pierdut anul acesta 8,9%, in timp ce principalul rival al companiei, Kraft Foods, a inregistrat un declin de 15% la bursa.
Grupul elvetian Nestle, prezent si pe piata din Romania, a anuntat al doilea trimestru consecutiv de scadere a vanzarilor, in conditiile in care majorarea preturilor practicate de companie a determinat reorientarea consumatorilor catre produse mai ieftine, scrie Bloomberg. Veniturile aferente primului trimestru au scazut cu 2,1%, pana la 25,2 mld. franci elvetieni (16,6 mld. euro), fata de 25,7 mld. franci elvetieni in perioada similara din 2008, a anuntat compania cu sediul in Vevey, Elvetia. Actiunile Nestlé au pierdut anul acesta 8,9%, in timp ce principalul rival al companiei, Kraft Foods, a inregistrat un declin de 15% la bursa.