Naţional TV şi TVR 1 au câştigat cel mai mult în audienţă în seara de Paşte, comparativ cu duminica precedentă, dar Antena 1 a fost lider cu show-ul celor de la Divertis . Naţional TV, TVR 1 şi Antena 1 au avut ratinguri mai mari de sărbători, iar Pro TV (-2%) şi Kanal D (-1,5%) au pierdut cel mai mult, în comparaţie cu o săptămână înainte. Analizând cifrele de pe slotul orar 20.00-23.00, publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, doar trei posturi TV au înregistrat spor de audienţă. Campioni sunt cei de la Naţional TV (+1,1%), urmaţi de TVR 2 (+0,9%) şi de Antena 1 (+0,2%). În rest, numai pierderi.
Pro TV a avut de suferit cel mai mult pe slotul orar 20.00-23.00, unde a înregistrat o cădere de rating de 2%, comparativ cu săptămâna precedentă. Pierderi au înregistrat şi Kanal D (-1,5%), Acasă TV (-0,3%), Prima TV (-0,3%), B1TV (-0,2%), Realitatea TV (-0,2%), şi TVR 2 (-0,1%).
În intervalul 20.00-23.00, principalul câştigător, Naţional TV, a difuzat emisiunea „Pastila Vouă” şi filmul indian „Vandana”, o dramă din 1969. Programele i-au adus un plus de 1,1% în medie pe publicul comercial urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani.
TVR 1, cu un spor de rating de 0,9% pe acest target, a difuzat în acelaşi interval orar „Telejurnalul” şi comedia „Un poliţist cu capsa pusă”. Antena 1, care a câştigat 0,2% pe intervalul 20.00 - 23.00, şi care a avut cea mai mare audienţă pe acest slot orar (5,8%), a „atacat” publicul cu două show-uri: „Divertis Mall” şi „Divertis Mall şi prietenii”.
Pro TV a pierdut 2%
Pro TV a difuzat show-ul „Dansez pentru tine” în seara de Paşte, dar i-a coborât ratingul mediu de la 7,3% (12 aprilie) la 5,3% (19 aprilie), aceasta fiind şi cea mai mare pierdere de audienţă pe slotul orar 20.00-23.00.
Cu tot acest deficit, Pro TV (5,3