Noul Volkswagen Golf GTI este disponibil de luna aceasta şi pe piaţa autohtonă, în caroseria cu două sau patru uşi. Modelul de 210 CP poate fi dotat cu transmisie manuală sau automată în şase trepte şi promite performanţe îmbunătăţite faţă de generaţia anterioară. Atinge suta în 6,9 secunde, viteza maximă este de 240km/oră, iar consumul mediu de 7,3 litri/100km, modelul fiind compatibil cu normele de poluare Euro 5.
Estetic, GTI se remarcă prin bare de protecţie sport, geamuri termoizolante în tentă verde, grila radiator specifică GTI cu structura tip fagure neagră cu două panglici roşii, fiind disponibil în culorile standard ale seriei: negru, roşu tornado şi alb. În varianta standard modelul are, printre altele, aer condiţionat climatic, computer de bord “Plus”, geamuri electrice, închidere centralizată cu telecomandă, lumini pentru citit faţă/spate, oglinzi exterioare reglabile electric şi încălzite, pachet Lumini şi Vizibilitate, servodirecţie, suport lombar scaune faţă, asistent urcare pantă (pentru cutie DSG), ESP, ABS şi ASR, pachet airbaguri şofer şi pasager. Preţurile cu TVA pentru piaţa românească pornesc de la 24,385 euro pentru caroseria în 2 uşi şi 25,170 pentru cea în patru uşi. (E.H.)
Noul Volkswagen Golf GTI este disponibil de luna aceasta şi pe piaţa autohtonă, în caroseria cu două sau patru uşi. Modelul de 210 CP poate fi dotat cu transmisie manuală sau automată în şase trepte şi promite performanţe îmbunătăţite faţă de generaţia anterioară. Atinge suta în 6,9 secunde, viteza maximă este de 240km/oră, iar consumul mediu de 7,3 litri/100km, modelul fiind compatibil cu normele de poluare Euro 5.
Estetic, GTI se remarcă prin bare de protecţie sport, geamuri termoizolante în tentă verde, grila radiator specifică GTI cu structura tip fagure neagră cu două panglici roşii, fiind disponibil în culorile standard ale seriei: negru, roşu to