Electrolux, al doilea mare producator mondial de electrocasnice, a inregistrat in primul trimestru pierderi nete de 346 de milioane de coroane suedeze (31 de milioane de euro), rezultatul fiind limitat de majorarea preturilor practicate de companie si de reducerea costurilor, scrie Bloomberg. Vanzarile companiei au crescut cu 6,7%, atingand 25,82 mld. coroane suedeze (2,32 mld. euro), in timp ce veniturile calculate in valute constante au scazut cu 8,4%. Actiunile producatorului suedez s-au apreciat cu 12%, pana la 84,5 coroane suedeze (7,6 euro) pe titlu la bursa din Stockholm, atingand cel mai ridicat nivel de tranzactionare din ultimele sapte luni.
Electrolux, al doilea mare producator mondial de electrocasnice, a inregistrat in primul trimestru pierderi nete de 346 de milioane de coroane suedeze (31 de milioane de euro), rezultatul fiind limitat de majorarea preturilor practicate de companie si de reducerea costurilor, scrie Bloomberg. Vanzarile companiei au crescut cu 6,7%, atingand 25,82 mld. coroane suedeze (2,32 mld. euro), in timp ce veniturile calculate in valute constante au scazut cu 8,4%. Actiunile producatorului suedez s-au apreciat cu 12%, pana la 84,5 coroane suedeze (7,6 euro) pe titlu la bursa din Stockholm, atingand cel mai ridicat nivel de tranzactionare din ultimele sapte luni.