In timp ce majoritatea magazinelor de pe High Street erau in pragul falimentului la sfarsitul anului trecut, Fast Retailing, firma japoneza din spatele brandului Uniqlo, a atins profituri record.
Fondatorul companiei, Tadashi Yanai, a fost propulsat, astfel, in locurile de frunte din topul Forbes al celor mai bogati oameni din Japonia, cu o avere de peste 6 miliarde de dolari, informeaza The Telegraph.
Insa lucrurile nu au fost intotdeauna asa de roz. Lantul de magazine nu s-a bucurat din prima de succes. In 2001 cand a intrat prima data pe piata britanica, Uniqlo s-a lovit de reticenta consumatorilor, care, desi o considerau o marca valoroasa, nu o vedeau si ca pe un brand "la moda".
In 2006, Uniqlo a revenit in forta cu o noua echipa foarte creativa si in 2007 a deschis doua magazine pe strada Oxford.
In timp ce majoritatea magazinelor de pe High Street erau in pragul falimentului la sfarsitul anului trecut, Fast Retailing, firma japoneza din spatele brandului Uniqlo, a atins profituri record.
Fondatorul companiei, Tadashi Yanai, a fost propulsat, astfel, in locurile de frunte din topul Forbes al celor mai bogati oameni din Japonia, cu o avere de peste 6 miliarde de dolari, informeaza The Telegraph.
Insa lucrurile nu au fost intotdeauna asa de roz. Lantul de magazine nu s-a bucurat din prima de succes. In 2001 cand a intrat prima data pe piata britanica, Uniqlo s-a lovit de reticenta consumatorilor, care, desi o considerau o marca valoroasa, nu o vedeau si ca pe un brand "la moda".
In 2006, Uniqlo a revenit in forta cu o noua echipa foarte creativa si in 2007 a deschis doua magazine pe strada Oxford.