Heineken Romania, producatorul de bere care a rulat anul trecut afaceri de 225 de milioane de euro, a inregistrat o scadere a vanzarilor in volum in primul trimestru al acestui an, in linie cu rezultatele obtinute de grup la nivelul Europei Centrale si de Est, potrivit raportului companiei.
Grupul olandez a finalizat primele trei luni ale acestui an in Europa Centrala si de Est cu o scadere de 6,3% a volumelor vandute, in timp ce organic volumele au coborat cu 12%.
Potrivit raportului Heineken, atat in Romania, cat si in Rusia si Grecia, producatorul a inregistrat rezultate comparabile cu media regiunii. In acelasi timp, Heineken a obtinut in Austria o scadere mai mare de 6% a volumelor vandute, Polonia fiind singura tara din Europa Centrala si de Est mentionata in raport cu o scadere mai mica de media realizata in regiune.
Organic, vanzarile consolidate ale grupului au scazut anul trecut la nivel mondial cu 6,3% in volum din cauza diminuarii vanzarilor in Europa si America, valoric acestea avansand cu 24% in urma achizitiei Scottish & Newcastle.
Reprezentantii filialei locale a grupului olandez nu au comunicat volumul vanzarilor inregistrat in 2008 in comparatie cu 2007 si nu au precizat nici scaderea exacta din primul trimestru din acest an. Heineken Romania a comunicat doar cifra de afaceri din 2008, care a fost in crestere cu 20% in lei fata de anul precedent, la 225 mil. euro. Ultima raportare in care Heineken Romania a vorbit despre volumele vandute a fost la jumatate anului trecut, cand compania avea un avans de 5,6% fata de semestrul intai din 2007.
Heineken Romania, producatorul de bere care a rulat anul trecut afaceri de 225 de milioane de euro, a inregistrat o scadere a vanzarilor in volum in primul trimestru al acestui an, in linie cu rezultatele obtinute de grup la nivelul Europei Centrale si de Est, potrivit raportul