In ultimii ani, pizzeriile cu livrare la domiciliu promovate in mediul online s-au dovedit a fi foarte profitabile, in conditiile in care s-a investit permanent pentru imbunatatirea serviciilor si a calitatii. O astfel de pizzerie poate sa livreze pana la 5.000 de pizza lunar, iar investitia initiala se recupereaza in 2-3 ani.
Face Off, firma care detine pizzeria online GambinosPizza.ro, a fost infiintata in 2007, insa pizzeria a intrat efectiv pe piata bucuresteana in martie 2008, la initiativa a trei asociati: Gabriel Voicu, Florin Ghinescu si Catalin Macrea. Ulterior, Gabriel Voicu a fost inlocuit de Dumitru Guta.
Gabriel Voicu a demarat afacerea la 31 de ani, fara a avea experienta in domeniu, lucrand timp de sapte ani in Pro TV ca redactor, respectiv director de programe. "Ne-am inspirat din filmele si povestile cu gangsteri in alegerea numelui pizzeriei noastre: Gambino este una dintre cele mai mari familii de gangsteri din lume", a afirmat Gabriel Voicu.
Primii clienti au fost prietenii
Initial pizzeria a primit comenzi de la prietenii antreprenorilor, in conditiile in care intrarea pe piata s-a realizat in timpul Postului Mare, o perioada cu vanzari slabe. "Am inchiriat o casa intr-o zona centrala pe care am transformat-o intr-o adevarata bucatarie", a spus Voicu.
In ceea ce priveste promovarea pizzeriei, antreprenorii au preferat sa apeleze la serviciile unor agentii specializate, investind in crearea unui site si indexarea pe Google, precum si in distribuirea de flyere. Cand au pornit la drum erau cinci persoane, acum sunt aproximativ 30 de angajati gasiti prin intermediul recomandarilor facute de cunostinte.
La momentul in care businessul se lansa pe piata, necesarul zilnic de ingrediente era asigurat de furnizori precum Metro, insa, in timp, furnizorii "au inceput sa ne gaseasca pe noi, unii chiar propunan