Sagit Tzur Lahav, vicepresedintele de marketing al producatorului de lactate Tnuva Romania, se va retrage la inceputul lunii august din functia detinuta in ultimii patru ani.
Managerul nu a primit insa pana in acest moment o oferta de a se intoarce in cadrul Tnuva Israel si spune ca e interesata de noi provocari profesionale in Romania.
"Dupa patru ani in care am construit baze solide pentru Tnuva, ma simt pregatita sa imi redirectionez atentia catre alte provocari ale mediului de afaceri, iar orizontul nu are limite, aici, in Romania, sau in alta parte", a declarat Sagit Tzur Lahav.
Lahav, 42 de ani, a vrut sa devina profesor universitar si a lucrat in departamentul de marketing al hotelului Holiday Inn din Israel inainte de a incepe sa lucreze pentru Tnuva in 1997. Dupa ce a evoluat in cadrul Tnuva Israel de la pozitia de brand manager la cea de business manager, in 2005 ea a acceptat sa se alature echipei Tnuva din Romania, ca vicepresedinte de marketing, avand ca principala responsabilitate lansarea si consolidarea brandului Tnuva pe piata romaneasca.
"Am avut un obiectiv pe care eu cred ca am reusit sa il realizez foarte bine. Dar cred ca este momentul sa fac urmatorul pas pentru dezvoltarea mea profesionala. Sunt o persoana transparenta si cred ca este bine sa anunti din timp ceea ce intentionezi sa faci", spune managerul.
Brandul Tnuva a fost lansat pe plan local in urma cu un an si jumatate. In mai putin de un an de prezenta pe piata, vicepresedintele de marketing al filialei producatorului israelian reusise deja sa duca brandurile Tnuva si Yoplait in topul primilor cinci producatori de iaurturi simple si cu fructe, lapte cu arome si sana din Romania. Astfel, in prezent Tnuva, companie care a avut anul trecut afaceri de 20 de milioane de euro, detine in Romania aproximativ 10% din piata lactatelor proaspete, potrivit dec