» Candidatii la alegerile europarlamentare vor apela la tehnologii noi si diverse de comunicare pentru a distribui mesajul electoral, in contextul unui dezinteres al populatiei pentru acest scrutin.
» PNL va infiinta un telverde, UDMR va merge pe campania "door to door", PDL va infiinta jocuri virtuale interactive, iar PSD va transmite mesaje pe bloguri.
Liberalii vor facilita comunicarea candidatilor liberali la alegerile europarlamentare cu alegatorii prin infiintarea unui telverde dupa modelul celui de la alegerile parlamentare. Deschizatoarea listei candidatilor liberali la Parlamentul European, Norica Nicolai, a precizat ca va opta atat pentru o campanie "door to door", cat si pentru intalniri cu mase de alegatori.
"Nu ma gandesc la o campanie "door to door", ci mai degraba la intalniri cu 200-300 de electori, astfel incat sa putem avea o discutie", a spus europarlamentarul Renate Weber. Ea se va intalni cu electoratul din nord-estul Romaniei, avand sediul de campanie la Bacau. Vicepresedintele executiv UDMR, Balint Porcsalmi, unul dintre responsabilii campaniei Uniunii, ne-a declarat ca mesajul principal in campania pentru alegerile europarlamentare va fi axat pe solidaritate. "si in campaniile precedente ne-am axat pe campanii "door to door". Este cea mai importanta forma de comunicare.
Candidatilor nostri nu le e teama de contactul direct cu oamenii", a spus Porcsalmi. El a precizat ca spoturile electorale si afisajele vor fi folosite in mai mica masura, din cauza bugetului restrans al UDMR. "Vom trimite in teritoriu caravane cu candidatii din Parlamentul European. Ne bazam si pe foarte multi voluntari, avand peste 700 de persoane in toata tara", a spus Porcsalmi.
Coordonatorul echipei tehnice de campanie a PSD, Valeriu Zgonea, mizeaza pe aducerea de tineri in echipa. Echipa care se va ocupa de partea tehnica