Un gigolo isi calculeaza foarte bine bugetul, imaginea si aventurile pe timp de criza. Recesiunea nu a atins numai domeniul economic ci si asternuturile unor dandy de meserie.
Criza financiara ingreuneaza sarcina barbatilor de a avea cele mai dorite femei si a arata performantele lor sexuale fara un buget pe masura.
Cluburile scumpe nu sunt singura optiune
Daca te-ai obisnuit deja sa mergi in trei dintre cele mai scumpe cluburi intr-o singura noapte si deodata ai descoperit ca nu iti mai permiti nici macar sa mergi intr-unul singur, atunci trebuie sa iti construiesti un plan de atac rapid.
Inlocuieste clubul scump cu unul mai ieftin si o sala de fitness frecventata de cele mai dorite femei. Gimnastica de dimineata este mai utila intr-un cartier rezidential, acolo unde poti vedea potentialele "cliente".
Inca de la inceputul saptamanii iti stabilesti bugetul si orarul de week-end, in care cluburile scumpe sunt eliminate in totalitate si sunt inlocuite cu saloane de relaxare sau terenurile de tenis de camp.
Lichiditatile, spaima crizei
Daca nu ai reusit sa iti faci lichiditati pentru a-ti intretine imaginea, poate ca ar trebui sa renunti o vreme la imaginea care te-a consacrat. Sexul cu cele mai sclipitoare si dorite femei este costisitor si trebuie sa fii pregatit pentru momentul cel mare.
Mai mult, daca inainte de criza iti permiteai sa ai o singura aventura pe noapte, acum ar putea fi mai greu pentru ca va trebui sa renunti la aceasta idee. Pe timp de criza gigolo-ul isi stabileste mai multe tinte si nu se sfieste sa "alerge dupa doi iepuri", poate prinde macar unul.
Iti poti schimba garderoba si peste doua saptamani, mai bine lasi banii deoparte pentru a-i folosi atunci cand noua ta "iubita" are vreun moft costisitor si trebuie sa i-l satisfaci.
Atitu