Reteaua Audi, a doua marca premium de pe piata locala raportat la volumul vanzarilor, dupa Mercedes-Benz, va fi extinsa in acest an cu cinci noi dealershipuri, prin investitii de 20 mil. euro realizate de catre dealerii marcii, potrivit oficialilor Porsche Romania, reprezentantul Audi pe piata locala.
"In 2009 estimam ca vom deschide cinci unitati noi. Investitia intr-un complex auto integrat Audi este de 3,5-4,5 mil. euro", a declarat Mihai Halmagianu, directorul de marca al Audi.
Dintre cele cinci noi concesiuni doua inlocuiesc centre deja existente in Bucuresti si Constanta, in timp ce magazine noi vor fi construite in Iasi, Craiova si Timisoara. In prezent reteaua Audi este alcatuita din 14 centre integrate si sase service-uri.
Tinta de vanzari a marcii Audi in 2009 este de 1.500 de unitati potrivit directorului de marca, in scadere cu 50% comparativ cu anul anterior. "In acest an vizam o cota de piata de 1-1,2% din piata de autoturisme, nivel similar cu cel de anul trecut, in timp ce din segmentul premium dorim peste 37%, fata de 33% in 2008", a spus Halmagianu.
In toamna anului trecut, oficialii Audi estimau o crestere de 5% a vanzarilor in Romania pentru anul 2009.
Vanzarile Audi in primul trimestru al acestui an au scazut cu 52%, la 324 de unitati, potrivit statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), in timp ce principalii concurenti BMW si Mercedes-Benz au inregistrat vanzari de 250 de masini, in scadere cu 56%, respectiv 339 de unitati, cu 47% mai putin decat anul anterior.
Reteaua Audi, a doua marca premium de pe piata locala raportat la volumul vanzarilor, dupa Mercedes-Benz, va fi extinsa in acest an cu cinci noi dealershipuri, prin investitii de 20 mil. euro realizate de catre dealerii marcii, potrivit oficialilor Porsche Romania, reprezentantul Audi pe piata locala.
"I