Intr-o incercare aproape disperata de a aduce turistii in zonele rurale, o regiune din Canada este promovata folosindu-se in clip imagini din Marea Britanie.
Campania, care a costat guvernul canadian echivalentul a 14 milioane de lire sterline, s-a folosit, cu sau fara buna stiinta (acest aspect nu este inca sigur) de imagini filmate in regatul britanic, regiunea Northumberland, relateaza The Sun.
Clipurile de promovare infatiseaza copii alergand pe o plaja din Beadnell, Northumberland, chiar daca mesajul este ca turistii sa vina in Alberta, regiune canadiana.
Guvernul canadian a negat ca mesajul ar induce in eroare sau ca este fals, spunand ca imaginile sunt, mai degraba, "simbolice".
In timp ce agentiile turistice britanice considera amuzant acest incident, fiind mandre ca imagini ale plajei din Northumberland apar in reclame, turistii din regat spun ca, probabil, regiunea canadiana nu e asa de frumoasa, acesta fiind motivul real pentru care imaginile au fost utilizate.
Intr-o incercare aproape disperata de a aduce turistii in zonele rurale, o regiune din Canada este promovata folosindu-se in clip imagini din Marea Britanie.
Campania, care a costat guvernul canadian echivalentul a 14 milioane de lire sterline, s-a folosit, cu sau fara buna stiinta (acest aspect nu este inca sigur) de imagini filmate in regatul britanic, regiunea Northumberland, relateaza The Sun.
Clipurile de promovare infatiseaza copii alergand pe o plaja din Beadnell, Northumberland, chiar daca mesajul este ca turistii sa vina in Alberta, regiune canadiana.
Guvernul canadian a negat ca mesajul ar induce in eroare sau ca este fals, spunand ca imaginile sunt, mai degraba, "simbolice".
In timp ce agentiile turistice britanice considera amuzant acest incident, fiin