Zeci de piloţi din cinci judeţe s-au întrecut pe un circuit de viteză la Moşteni
Concursul a început la ora 11.00, însă şoferii s-au adunat cu mai bine de o oră şi jumătate înainte, pentru inspecţia tehnică. Concurenţii au aflat că sunt obligaţi să poarte căştile de protecţie, pentru a nu fi eliminaţi din competiţie. Maşinile s-au îndreptat, apoi, în coloană spre localitatea Moşteni, unde s-a desfăşurat circuitul. Chiar dacă vreamea nu a fost tocmai bună pentru o întrecere pe şosele, participanţii au plecat la drum cu speranţa că vor câştiga. „Sunt la a doua participare la un asemenea circuit şi sper că voi câştiga, deşi condiţiile meteo nu sunt prea bune. Sunt pasionat de automobilism şi particip cu plăcere la astfel de întreceri“, a explicat Laurenţiu Linca, un bucureştean care s-a prezentat la Moşteni cu un Subaru Impreza.
Aglomeraţie la start
20 de maşini preparate pentru raliu i-au încântat pe cei care au venit să vadă un spectacol de zile mari. Cu o oră înainte de începerea cursei, piloţii au făcut un tur de recunoaştere. Atunci a apărut şi primul incident. Maşina vicecampionului naţional Daniel Onoriu, un Mitsubushi Evo 8, a avut o explozie la una din roţi. „Nu îmi vine să cred că mi s-a întâmplat una ca asta. Aveam 50 de kilometri la oră când mi-a explodat cauciucul. Încerc să o repar cât mai repede şi sper că pot lua startul, la ora 11.00“, a spus pilotul.
Ceilalţi concurenţi au continuat antrenamentele fără probleme, etalându-şi aptitudinile de piloţi. Honda Civic Type R, Subaru Impreza STI sau Mitsubishi Evo 8, toate aparţinând piloţilor bucureşteni, au fost cele mai puternice autoturisme la startul circuitului de la Moşteni.
Opt concurenţi din Slatina
Traseul s-a desfăşurat pe 3,4 kilometri, iar din cei 20 de concurenţi, opt au fost slătineni. Organizatorii au fost încântaţi de interesul p