Pro Tv a fost lider de audienţă, sâmbătă seara, cu emisiunea „Frumuseţe pe muchie de cuţit“, în minutul de aur postul fiind urmărit de peste 1,6 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări.
Pro Tv a înregistrat, în minutul de aur, 10,2 puncte de rating şi 29,3% cotă de piaţă, de aproape patru ori mai mult decât Antena 1, care a înregistrat 2,9 puncte de rating şi 8,2% cotă de piaţă.
Emisiunea „Frumuseţe pe muchie de cuţit“ a fost lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.
Astfel, Pro Tv a avut, în intervalul orar 21.45 - 23.07, o audienţă medie de 6,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,8%, în timp ce Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 4,3 puncte de rating şi 11,8% cotă de piaţă.
Telespectatorii Pro Tv au urmărit transformarea a două mame. Victor Slav le-a cunoscut şi însoţit la întâlnirea cu bisturiul pe Georgeta Ionescu şi Oana Andreea Mazilu.
Cele două mame singure îi mărturiseau gazdei emisiunii „Frumuseţe pe muchie de cuţit“ că se simt mult mai bătrâne decât sunt în realitate şi că, din cauza defectelor fizice, nu au deloc încredere în ele. (Mediafax)
Pro Tv a fost lider de audienţă, sâmbătă seara, cu emisiunea „Frumuseţe pe muchie de cuţit“, în minutul de aur postul fiind urmărit de peste 1,6 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări.
Pro Tv a înregistrat, în minutul de aur, 10,2 puncte de rating şi 29,3% cotă de piaţă, de aproape patru ori mai mult decât Antena 1, care a înregistrat 2,9 puncte de rating şi 8,2% cotă de piaţă.
Emisiunea „Frumuseţe pe muchie de cuţit“ a fost lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.
Astfel, Pro Tv a avut, în intervalul orar 21.45 - 23.07, o audienţă medie de 6,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,8%, în tim