Graffiti BBDO semnează campania de imagine "Calitate la preţuri neaşteptate" pentru reţeaua de retail real,-. Conceptul campaniei este declinat din poziţionarea real,- ca retailerul care nu uită ce este cu adevărat important pentru cumpărători - calitatea - în categoria de retail în care toţi jucătorii susţin că au cele mai mici preţuri. Chiar pe timp de criză, românii nu sunt dispuşi să îşi schimbe stilul de viaţă şi caută alternative avantajoase pentru a nu face compromisuri, adaptându-se noilor condiţii fără a renunţa la vechile lor obiceiuri de consum. Iar în această situaţie real,-oferă soluţia optimă: produse de calitate la preţuri neaşteptate.
"real,- a mizat pe calitate în strategia de vânzări folosind instrumentele comunicării emoţionale. Acum, în al treilea an de colaborare cu Graffiti s-a ivit ocazia unei noi provocări, în condiţiile în care dorim să ne poziţionăm de această dată pe piaţă nu numai ca retailer ce oferă calitate, dar şi preţuri deosebit de competitive. Nu este simplu să faci marketing mizând pe calitate în procent de 100% şi nu pe preţ, criteriu care de cele mai multe ori primează în decizia de cumpărare. Tocmai de aceea ne-am concentrat toate eforturile pentru a oferi în mod surprinzător, produse de calitate la preţuri neaşteptate", a declarat Ştefan Runcanu, Directorul de Marketing, real,- Hypermarket. Spoturile campaniei detronează o idee preconcepută: "Oamenii tind să creadă că atunci când un produs arată foarte bine, trebuie să fie şi scump. De aici şi comportamentul uşor bizar al «clienţilor» real,- din spot. La final însă, cu toţii descoperă că preţurile sunt neaşteptat de mici", spune Mihai Gongu, Deputy Creative Director la Graffiti BBDO.
Povestea pe care o spun spoturile e simplă şi directă. Câteva personaje din target "sunt lovite fix în mijlocul ideii lor preconcepute de realitatea din magazin: calitatea chiar poate fi