Deşi în fiecare lună şi-a plătit factura la cablu TV, un abonat al firmei RDS-RCS din Bucureşti susţine că în luna decembrie a anului trecut aproape toate canalele pe care le viziona printr-o antenă Digi TV şi-au pierdut semnalul. Sursa: Mediafax Foto
Bucureşteanul a sunat la RCS-RDS pentru a anunţa problema şi a primit un număr de înregistrare şi promisiunea că în 24 de ore o să vină cineva la el acasă pentru verificarea antenei. Nu a venit nimeni, aşa că a revenit cu un telefon să vadă ce se întâmplă şi a primit aceleaşi promisiuni. „Pentru că nici de această dată cei care trebuiau să rezolve problema nu s-au ţinut de cuvânt, am luat reciverul şi l-am dus la sediul firmei”, povesteşte omul.
Două ore petrecute la coadă
„După ce am stat două ore la coadă, am intrat la departamentul service să-mi facă proba şi am aflat că de vină pentru această situaţie este antena”, afirmă Gabriel B.
Deşi avea factura pe decembrie plătită, s-a văzut nevoit să petreacă sărbătorile fără programe la televizor. „Am revenit cu telefoanele la începutul anului şi din nou aceleaşi promisiuni. Pe 25 ianuarie am sunat să-mi reziliez contractul şi mi s-a spus că nu se poate prin telefon. Pe 30 ianuarie am mers la sediul unde am încheiat contractul. Aici mi s-a spus că nu se mai încheie şi nici reziliază contracte. Am plecat la alt sediu. Am aflat că se fac rezilieri doar în cursul săptămânii, între 1 şi 5 ale lunii şi doar cu cerere scrisă”, susţine bucu reş teanul.
Pentru a putea rezilia contractul, repre zen tanţii firmei i-au cerut să aducă antena şi reciverul la sediu şi să aibă facturile la zi. „Nu înţeleg de ce să plăteasc cablul dacă nu am beneficat de el”. Până la închiderea ediţiei, reprezentanţii companiei RCS-RDS nu ne-au trimis punctul lor de vedere.
SFATUL EXPERTULUI
Cereţi ajutor de la Pro