Un bucureştean susţine că, deşi a cumpărat un pachet turistic care includea cazare la patru stele, a stat la două stele şi i s-au şi cerut bani în plus.
Pentru un sejur de schi în Austria care, printre altele, prevedea cazare la un hotel de patru stele şi transferul zilnic gratuit până la pârtii cu autocarul agenţiei de turism, un bucureştean a plătit peste 600 de euro. Petre Ştefănescu susţine însă că a avut surpriza neplăcută să fie cazat în primele patru nopţi într-o cameră de două stele şi că şoferii au refuzat să-l ducă la pârtii. În plus, bărbatul spune că în autocar li s-au mai cerut 20 de euro pentru că erau prea puţini pasageri, iar firma ar fi ieşit în minus. Reprezentanţii companiei Interra Travel declară că niciuna dintre acuzaţii nu este adevărată.
Turist român, turist german
Toată excursia a pornit prost, a spus bărbatul. Chiar înainte de plecare, în autocar, fiecărui turist i s-au cerut câte 20 de euro pentru că erau prea puţini şi astfel compania ar fi ieşit în pierdere. Dar marile surprize neplăcute au venit din Austria.
„Toţi turiştii care au fost în acest sejur au fost cazaţi în primele două-patru nopţi în camere de categorie mult inferioară, cel mult două stele, decât ceea ce am plătit - cabinele de duş erau fabricate din plastic şi aveau cam 60x60 cm. După două zile, a plecat un grup mare de germani şi reprezentaţii hotelului ne-au propus, fără să ne spună de ce, să schimbăm camerele”, susţine băr batul.
Muşcat de gât de o insectă
Bucureşteanul spune că a schim bat camera abia după patru nopţi, şi asta pentru că într-o noapte a fost muşcat de gât de o insectă. „Zona s-a umflat foarte rău şi s-a înroşit. Dimineaţa i-am cerut recepţionerei să-mi pregătească o altă cameră pentru când voi reveni. Acest lucru se putea repeta şi în alte seri. La întoarcere era o altă recepţio