Ada Roseti vorbeşte despre noul post TV ID Investigation Discovery şi grila sa de programe. Postul, care s-a lansat luna aceasta, are ca public-ţintă femeile cu vârste între 25 şi 54 de ani. Grila este axată pe programe de investigaţie. De ce consideraţi că principalul segment de public vizat de ID Investigation Discovery este preponderent feminin?
Studiile noastre au arătat că femeile sunt mai atrase de asemenea subiecte decât bărbaţii. Cred că are legătură cu interesul femeilor pentru poveşti, pentru lupta dintre Bine şi Rău. De asemenea, ar putea avea legătură cu natura curioasă a femeilor şi cu faptul că le plac poveştile interesante, în special cele adevărate, din care au de învăţat ceva.
În general, cercetările au arătat că unul dintre cele mai populare genuri non-ficţiune şi lifestyle în rândul adulţilor din Europa îl constituie subiectele de investigaţie.
Care sunt noile programe propuse de ID?
Grila noastră de programe oferă conţinut non-ficţiune din videoteca Discovery, dar şi programe produse special pentru ID. Premierele din primele câteva luni vor include „Apel de urgenţă“, „Pe urmele criminalilor“, „Femei criminale“, „Investigaţii extreme“, „Procurorii“ sau „Cazuri redeschise“.
Toate sunt programe de investigaţie. În „Pe urmele criminalilor“ urmărim o echipă devotată de detectivi ai Departamentului de Omucideri din cadrul Poliţiei oraşului Indianapolis, din SUA. „Femei criminale“ investighează forţa care le determină să acţioneze pe femeile cu instincte criminale, de la cele care transformă o aventură într-o atracţie fatală până la motivaţia bolnavă a „crimei ca distracţie“.
Aveţi un program preferat în grila de programe a ID?
Îmi amintesc că la sfârşitul anilor ’90 şi începutul lui 2000, urmăream destul de des „Dosarele FBI“ şi alte programe pe s