Start Young este un proiect non-profit, lansat de agentia independenta de publicitate Brandaffair, dedicat tinerilor antreprenori si sustinerii acestora prin oferirea de servicii de consultanta, identitate vizuala si web design care.
Pana la sfarsitul anului, agentia estimeaza finalizarea a cel putin 25 de proiecte iar pe termen lung isi propune sa aiba acelasi ritm vizat pentru 2009 si, in plus, urmareste monitorizarea si consolidarea imaginii afacerilor participantilor la Start Young.
In acest an, programul lansat de agentia de publicitate vrea sa stranga aproximativ 3 milioane de tineri cu varsta cuprinsa intre 18 si 26 de ani. Iar “daca consideram ca 0,1% dintre acestia doresc sa porneasca la drum infiintand o firma, avem un potential de 3.000 de proiecte”, declara project manager-ul Start Young, Alexandra Radu.
Insa, in ce consta proiectul lansat de Brandaffair, mai exact? Acesta sustine prin consultanta, identitate vizuala (logo, carti de vizita, foi cu antet), design de website si o machete de print gratuit nu numai tinerii antreprenori, ci chiar si asociatiile studentesti. Mai mult, pentru cele mai indraznete start-up-uri, echipa Brandaffair isi propune sa puna la dispozitie acestora serviciile sale de creatie pentru construirea imaginii.
Start Young nu a atras nici o investitie; prioritatea Brandaffair este sa consolideze acest proiect pana la finalul acestui an.
Se observa, in ultimul timp, o orientare tot mai acerba catre zona de antreprenoriat dedicata tinerilor. Criteriile de diferentiere intre Start Young si alte proiecte aflate in aceeasi sfera de activitate cu acest program sunt axate pe crearea identitatii si imaginii viitoare a afacerilor care au fost selectate de echipa Brandaffair, explica Alexandra Radu. In plus, proiectul isi propune sa fie complementar, fara a concura cu alte programe dedicate antreprenoriatului.