Rezultatele obţinute de PSD Constanţa în alegerile anterioare determină liderii filialei să adopte o atitudine sfidătoare la adresa conducerii centrale
Apropierea alegerilor pentru Parlamentul European, primul test electoral al partidelor politice cu pretenţii, determină staff-urile de campanie să pună la punct ultimele detalii privind strategia prin care să-şi asigure un scor cât mai bun. În condiţiile în care sondajele de opinie arată că PSD a pierdut din electorat, disensiunile interne ar putea conduce la surprize neplăcute.
În data de 7 iunie, românii sunt aşteptaţi să se prezinte la urne pentru a-i desemna pe cei 33 de europarlamentari care vor reprezenta România, în următorii cinci ani, în Parlamentul European. Ca orice formaţiune care se respectă şi este decisă să obţină cât mai multe mandate de eurodeputaţi, Partidul Social Democrat s-a mobilizat pentru a lămuri aspecte privind strategia de campanie, sloganul şi temele ce vor fi abordate în campania premergătoare scrutinului. La finele săptămânii trecute, social-democraţi din toate colţurile ţării au fost convocaţi să participe la o sesiune de instruire pentru alegerile europarlamentare, acţiune derulată la Sinaia. Campania electorală va debuta în data de 7 mai, iar reprezentanţii PSD spun că pregătirile sunt în grafic. Întrucât românul de rând nu simte, concret, beneficiile activităţii europarlamentarilor trimişi la Bruxelles, pesediştii şi nu numai trebuie să găsească alte căi prin care să-i convingă să se prezinte la vot. Numai că, la instruirea PSD de la Sinaia au fost şi absenţi.
Secretarul executiv al organizaţiei judeţene PSD Constanţa, Cristinel Dragomir, a confirmat că filiala de la malul mării nu a trimis pe nimeni. „Nu am participat pentru că noi nu avem nevoie de instruire", a explicat reprezentantul PSD Constanţa. Potrivit lui Dragomir, social-democraţii tomi