Ministerul Turismului şi BRD-Groupe Societe Generale au semnat azi un contract prin care turismul românesc va fi promovat pentru o perioadă de un an prin intermediul foştilor mari sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Campania de promovare va costa, potrivit ministrului Turismului, Elena Udrea, câteva milioane de euro, sumă din care 2 milioane de euro va fi destinată difuzării unui spot pe două televiziuni internaţionale de mare audienţă. „România,
Ministerul Turismului şi BRD-Groupe Societe Generale au semnat azi un contract prin care turismul românesc va fi promovat pentru o perioadă de un an prin intermediul foştilor mari sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.
Campania de promovare va costa, potrivit ministrului Turismului, Elena Udrea, câteva milioane de euro, sumă din care 2 milioane de euro va fi destinată difuzării unui spot pe două televiziuni internaţionale de mare audienţă.
„România, land of choice”
Campania se va desfăşura sub sigla „România, land of choice” şi va include şi reclame outdoor print, şi chiar pe Internet.
„Urmează să contractăm două mari televiziuni internaţionale şi vom face o licitaţie pentru asta. Campania de promovare a turismului românesc, în parteneriat cu BRD, care avea deja o înţelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfârşitul lunii mai şi va dura aproximativ un an, până când va fi gata şi va începe să fie promovat brandul României”, a declarat Udrea.
Nadia şi egreta, Hagi şi ursul, Năstase şi râsul
O parte a campaniei se va desfăşura sub forma unor cărţi poştale, unde Hagi este asociat cu un urs carpatin, Ilie Năstase cu un râs, iar Nadia cu o egretă.
Cărţile poştale sunt împărţite în două imagini, pe de o parte unul dintre cei trei sportivi şi de cealaltă parte, animalul asociat, iar sloganul inscripţionat pe cartea poştală va fi „Îl cunoaşteţ