Despre importanţa viziunii şi inovaţiei în dinamicul sector telecom, despre pariurile asumate şi pierdute, despre etică şi riscul ignorării ei, ne vorbeşte Liliana Solomon, CEO Vodafone România, într-un interviu acordat revistei Capital. Capital: Mai nou, vă promovaţi drept „cea mai tare reţea“. Cum se traduce acest mesaj? Liliana Solomon: Cuvântul «tare» ne-a plăcut foarte mult, pentru că are mai multe valenţe. Înseamnă inovaţie şi, din punctul meu
Despre importanţa viziunii şi inovaţiei în dinamicul sector telecom, despre pariurile asumate şi pierdute, despre etică şi riscul ignorării ei, ne vorbeşte Liliana Solomon, CEO Vodafone România, într-un interviu acordat revistei Capital.
Capital: Mai nou, vă promovaţi drept „cea mai tare reţea“. Cum se traduce acest mesaj?
Liliana Solomon: Cuvântul «tare» ne-a plăcut foarte mult, pentru că are mai multe valenţe. Înseamnă inovaţie şi, din punctul meu de vedere, este o confirmare şi o continuare a modului în care a fost perceput la vremea sa brandul Connex. Suntem însă foarte mândri şi de faptul că avem cea mai bună reţea din România. Sigur, aici nu există un organism independent care să măsoare, ca în ţările vest-europene, de exemplu, parametrii de calitate ai reţelelor. Dar, prin măsurătorile pe care le facem noi, prin feedbackul din partea clienţilor - care este foarte important - ştim că serviciile noastre sunt percepute ca având o calitate ridicată, mai ales în segmentul de business, care reprezintă cei mai pretenţioşi clienţi. Distanţa suficient de mare la care ne aflăm faţă de ceilalţi competitori pe acest segment este o mărturie a faptului că suntem foarte buni.
Capital: Ce înseamnă reţea foarte bună?
Liliana Solomon: Există cele două elemente: voce şi date. În cazul transmisiei de voce, calitatea reţelei este importantă, dar poate nu la fel de relevantă ca în cazul trans