Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a semnat un contract în valoare de peste 38 de milioane de euro, fără TVA, pentru realizarea unor lucrări în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de navigaţie pe Dunăre între Călăraşi şi Brăila.Contractul lucrări a fost acordat în data de 28 aprilie 2009, prin licitaţie deschisă, asocierii dintre SC Interconstruct SRL, SC Canal Services SRL, SC Superquatro Grup SRL şi SC G&G România SRL.Contractul este cofinanţat
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a semnat un contract în valoare de peste 38 de milioane de euro, fără TVA, pentru realizarea unor lucrări în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de navigaţie pe Dunăre între Călăraşi şi Brăila.
Contractul lucrări a fost acordat în data de 28 aprilie 2009, prin licitaţie deschisă, asocierii dintre SC Interconstruct SRL, SC Canal Services SRL, SC Superquatro Grup SRL şi SC G&G România SRL.
Contractul este cofinanţat de Comisia Europeană prin Facilitatea ex-ISPA, cu suma de 17.757.915 euro, diferenţa fiind asigurată de către Guvernul României prin bugetul de stat.
Durata de execuţie, 31 de luni
Principalul obiectiv al contractului vizează îmbunătăţirea condiţiilor de navigaţie pe Dunăre între Călăraşi şi Brăila, iar beneficiarul final al acestuia este Regia Autonomă Administraţia Fluvială a Dunării de Jos S.A.
Activitatea antreprenorului se va desfăşura pe o perioadă de 43 de luni, care acoperă perioada de execuţie a lucrărilor (31 luni) şi perioada de notificare a defecţiunilor (următoarele 12 luni după execuţia lucrărilor).
Antreprenorul va efectua, în punctele critice pentru navigaţie ale sectorului Călăraşi – Brăila (Bala, Epuraşu şi Ostrovul Lupu), lucrări hidrotehnice de stabilizare a albiei Dunării şi implicit a şenalului navigabil.
Lucrările hidrotehnice constă în prag