ATRIBUTII RESTRANSE. Seful OPC Constanta, Bogdan Gavrila (medalion), spune ca astfel de probleme nu pot fi rezolvate de inspectorii sai Inspectorii Oficiului pentru Protectia Consumatorilor din Constanta au primit, zilele trecute, o reclamatie bizara. O tanara din Cluj a sunat la sediul institutiei pentru a reclama ca iubitul ei, cu care trebuia sa se marite, refuza sa o mai ia de nevasta.
Carmen Mocanu
"Eu sunt din Cluj si vreau sa va spun ca m-a lasat balta, s-a spart nunta si nu ma mai vrea", i-a spus tanara comisarului de serviciu, printre lacrimi. Dupa ce s-a mai calmat, ea a inceput sa povesteasca toata patania. "In urma cu o saptamana, mi-am cumparat rochie de mireasa de la un magazin din Cluj si logodnicul meu nu ma mai vrea. Nu stiu de ce s-a razgandit si a zis ca nu se mai face nunta, ca el nu se mai insoara cu mine, ca ma paraseste. Cred ca in situatia asta trebuie sa-mi recuperez banii si m-am dus de unde am achizitionat rochia de mireasa, dar nu vor sa-mi dea banii inapoi", a spus reclamanta, printre suspine. Intrebata de ce nu a apelat la inspectorii de la OPC Cluj, fata a spus ca suna mereu ocupat, motiv pentru care a decis sa formeze numarul de telefon de la OPC Constanta.
"Consumatoarea a fost consiliata, dupa care i s-a explicat ca nu este de competenta noastra rezolvarea unei astfel de probleme si numai cei de la magazin o mai pot ajuta", a declarat Bogdan Dima Gavrila, seful OPC Constanta. El a mai spus ca aceasta nu este singura reclamatie ciudata inregistrata de Protectia Consumatorilor din Constanta, anul trecut, o femeie din Eforie Nord reclamand cocosul vecinului, care canta continuu.
ATRIBUTII RESTRANSE. Seful OPC Constanta, Bogdan Gavrila (medalion), spune ca astfel de probleme nu pot fi rezolvate de inspectorii sai Inspectorii Oficiului pentru Protectia Consumatorilor din Constanta au primit, zilel