Compania PRO TV a înregistrat în primul trimestru o cifră de afaceri de 35,69 milioane dolari, în scădere cu 38% faţă de aceeaşi perioadă din 2008, din cauza condiţiilor extrem de dificile din economie, care au avut un impact puternic şi asupra pieţei de publicitate.
Compania PRO TV deţine posturile de televiziune PRO TV, Acasă, PRO TV Internaţional, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV România. Profitul operaţional (EBITDA) al companiei PRO TV a fost de 7,15 milioane dolari în această perioadă, faţă de 23,38 milioane dolari în primele trei luni ale anului trecut.
„Diferenţele de curs valutar de la moneda locală la dolar au avut şi ele un impact mai mult decât important asupra rezultatului financiar, afectându-ne negativ cu un procent de 37%. Chiar şi în aceste condiţii, PRO TV Internaţional şi Sport.ro şi-au depăşit performanţele financiare în comparaţie cu primul trimestru al anului trecut, iar compania PRO TV SA pare a fi singurul business de televiziune din România care a înregistrat profit în primele trei luni ale acestui an“, a declarat Maria Apostol, PR Director al companiei PRO TV SA. (V.R.)
Compania PRO TV a înregistrat în primul trimestru o cifră de afaceri de 35,69 milioane dolari, în scădere cu 38% faţă de aceeaşi perioadă din 2008, din cauza condiţiilor extrem de dificile din economie, care au avut un impact puternic şi asupra pieţei de publicitate.
Compania PRO TV deţine posturile de televiziune PRO TV, Acasă, PRO TV Internaţional, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV România. Profitul operaţional (EBITDA) al companiei PRO TV a fost de 7,15 milioane dolari în această perioadă, faţă de 23,38 milioane dolari în primele trei luni ale anului trecut.
„Diferenţele de curs valutar de la moneda locală la dolar au avut şi ele un impact mai mult decât important asupra rezultatului financiar, afectându-ne negativ cu un procent de 37%. Chiar şi în acest