Agentia de publicitate McCann Erickson a invins grupul britanic WPP in licitatia pentru asigurarea promovarii Olimpiadei din Londra, din 2012.
Potrivit unor surse citate de Reuters, McCann Erickson a oferit mai mult decat WWP pentru drepturile de a promova evenimentul, aceasta fiind prima editie cand firmele sunt invitate sa plateasca pentru acest lucru, relateaza Reuters.
Se pare ca McCann Erickson a oferit echivalentul a 15 milioane de dolari in servicii de marketing, in schimbul primirii statutului de sponsor.
"Suntem foarte bucurosi sa lucram pentru Olimpiada, insa nu a fost confirmat nimic, pana acum. Sper sa ni se dea rezultatul pana la sfarsitul saptamanii", a declarat purtatorul de cuvant al firmei, fara sa comenteze informatiile neoficiale.
WPP, care include firmele JWT si Ogilvy & Mather, a refuzat sa comenteze.
Guvernul britanic a fost criticat pentru ca a cheltuit 9,3 milioane de lire sterline pe organizarea Olimpiadei, in plina recesiune.
Agentia de publicitate McCann Erickson a invins grupul britanic WPP in licitatia pentru asigurarea promovarii Olimpiadei din Londra, din 2012.
Potrivit unor surse citate de Reuters, McCann Erickson a oferit mai mult decat WWP pentru drepturile de a promova evenimentul, aceasta fiind prima editie cand firmele sunt invitate sa plateasca pentru acest lucru, relateaza Reuters.
Se pare ca McCann Erickson a oferit echivalentul a 15 milioane de dolari in servicii de marketing, in schimbul primirii statutului de sponsor.
"Suntem foarte bucurosi sa lucram pentru Olimpiada, insa nu a fost confirmat nimic, pana acum. Sper sa ni se dea rezultatul pana la sfarsitul saptamanii", a declarat purtatorul de cuvant al firmei, fara sa comenteze informatiile neoficiale.
WPP, care include firmele JWT si Ogilvy & Mathe