Twitter are probleme cu fidelitatea utilizatorilor, arata un studiu Nielsen Online, citat de AFP. Circa 60% din cei care-si fac cont pe site-ul de micro-blogging nu mai intra pe site dupa o luna, spune David Martin de la compania de cercetare.
El spune ca desi Twitter a avut o crestere fulminanta de la luna la luna, nu va reusi sa-si mentina ritmul daca nu va convinge utilizatorii sa fie mai loiali. Foarte multi isi fac cont, insa numai 40% dintre ei revin si luna urmatoare.
David Martin, vicepresedinte pentru cercetare primara la Nielsen Online, sustine ca gradul extrem de slab de fidelitate al utilizatorilor va limita cresterea totala a site-ului la 10%. El mai mentioneaza ca site-urile de socializare MySpace si Facebook au utilizatori mult mai fideli, circa 70% dintre ei revenind pe site si la o luna dupa ce-si fac cont.
Pe site-ul de micro-blogging se pot posta mesaje de maxim 140 de caractere, dar faptul ca vedete precum Oprah Winfrey si Ashton Kutcher si-au facut cont a sporit popularitatea site-ului. Twitter are probleme cu fidelitatea utilizatorilor, arata un studiu Nielsen Online, citat de AFP. Circa 60% din cei care-si fac cont pe site-ul de micro-blogging nu mai intra pe site dupa o luna, spune David Martin de la compania de cercetare.
El spune ca desi Twitter a avut o crestere fulminanta de la luna la luna, nu va reusi sa-si mentina ritmul daca nu va convinge utilizatorii sa fie mai loiali. Foarte multi isi fac cont, insa numai 40% dintre ei revin si luna urmatoare.
David Martin, vicepresedinte pentru cercetare primara la Nielsen Online, sustine ca gradul extrem de slab de fidelitate al utilizatorilor va limita cresterea totala a site-ului la 10%. El mai mentioneaza ca site-urile de socializare MySpace si Facebook au utilizatori mult mai fideli, circa 70% dintre ei revenind pe site si la o luna dupa c