Nastase, Hagi si Nadia. Ursul, rasul si egreta. Nu e o fabula, dar cele sase personaje vor face parte dintr-o campanie de promovare a turismului romanesc derulata de Ministerul Turismului in partenereiat cu BRD. Si acum intrebarea: Ministerul Turismului e o institutie publica? E. BRD e o firma privata? E. Si atunci tot procesul de asociere dintre cele doua ar trebui sa fie public. Pentru ca nu stiu cum sunteti dvs, dar eu sunt curios sa aflu de ce BRD si nu Ing sau BCR, sau OTP sau Raiffeisen sau alta banca….
“Logoul băncii va apărea în clipul de promovare a turismului românesc, dar, potrivit unor surse apropiate situaţiei, BRD nu va avea nici un câştig de pe urma lui. „Media-planul BRD nu are nici o legătură cu strategia Ministerului Turismului. Publicul-ţintă al BRD este în ţară”, spun sursele noastre.“
Pai cum sa nu aiba castig, daca apare in clip? Si romanii se uita pe canalele internationale unde vrea doamna Udrea sa promoveze clipul. Si se uita chiar bine daca ma gandesc la cat de multe voturi dau romanii pe Eurosport atunci cand e vorba de un sportiv roman….
Nastase, Hagi si Nadia. Ursul, rasul si egreta. Nu e o fabula, dar cele sase personaje vor face parte dintr-o campanie de promovare a turismului romanesc derulata de Ministerul Turismului in partenereiat cu BRD. Si acum intrebarea: Ministerul Turismului e o institutie publica? E. BRD e o firma privata? E. Si atunci tot procesul de asociere dintre cele doua ar trebui sa fie public. Pentru ca nu stiu cum sunteti dvs, dar eu sunt curios sa aflu de ce BRD si nu Ing sau BCR, sau OTP sau Raiffeisen sau alta banca….
“Logoul băncii va apărea în clipul de promovare a turismului românesc, dar, potrivit unor surse apropiate situaţiei, BRD nu va avea nici un câştig de pe urma lui. „Media-planul BRD nu are nici o legătură cu strategia Ministerului Turismului. Publicul-ţintă al BRD este în ţar