Gama Ibiza a spaniolilor de la Seat va fi echipată în sfârşit cu sistemul de injecţie common rail, care creşte performanţele motorului şi reduce semnificativ nivelul de zgomot produs, consumul de carburant şi emisiile poluante.
Propulsorul1.6 TDI CR de 90 CP va fi disponibil din a doua jumătate a anului atât pentru versiunea cu 5 uşi, cât şi pentru cea Sport Coupè. Acest motor înlocuieşte versiunea 1.9 TDI de 90 CP şi reprezintă începutul procesului de echipare a gamei Ibiza cu sistemul common rail. Totodată este varianta intermediară între propulsorul 1.4 TDI cu 80 CP şi 1.9 TDI cu 105 CP.
Disponibil cu o cutie de viteze manuală în 5 trepte, noul propulsor este echipat cu filtru de particule diesel (DPF) şi respectă standardele normei de poluare EU5, care vor deveni obligatorii din anul 2010. Performanţele cunoscute ale gamei Ibiza în combinaţie cu reducerea suplimentară a nivelului de emisii şi a consumului de carburant fac din acest model unul dintre cele mai ecologice din clasa sa, cu un consum mixt de numai 4.2 l/100 km şi un nivel de emisii de 109 g/km. Noul Ibiza 1.6 TDI va fi disponibil cu acelaşi nivel de dotări standard şi opţionale ca restul gamei. (E.H.)
Gama Ibiza a spaniolilor de la Seat va fi echipată în sfârşit cu sistemul de injecţie common rail, care creşte performanţele motorului şi reduce semnificativ nivelul de zgomot produs, consumul de carburant şi emisiile poluante.
Propulsorul1.6 TDI CR de 90 CP va fi disponibil din a doua jumătate a anului atât pentru versiunea cu 5 uşi, cât şi pentru cea Sport Coupè. Acest motor înlocuieşte versiunea 1.9 TDI de 90 CP şi reprezintă începutul procesului de echipare a gamei Ibiza cu sistemul common rail. Totodată este varianta intermediară între propulsorul 1.4 TDI cu 80 CP şi 1.9 TDI cu 105 CP.
Disponibil cu o cutie de viteze manuală în 5 trepte, noul propulsor este echipat cu fi