Alte doua grupuri internationale de comunicare, Publicis si Interpublic, au anuntat saptamana aceasta venituri in scadere in primul trimestru al anului in curs, in timp ce Time Warner a anuntat rezultate in scadere, dar peste asteptarile analistilor, precum si o posibila separare a diviziei sale de Internet, AOL. Intre timp, Financial Times a anuntat ca agentia McCann Erickson, parte a Interpublic, este pe cale sa castige contul de promovare a Olimpiadei de la Londra, din 2012.
Time Warner, grupul american de media care a investit, recent, in 31% din Central European Media Enterprises (CME), a anuntat rezultate peste asteptari in primul trimestru al acestui an si a anuntat ca va prezenta "foarte curand" un plan de restructurare pentru divizia sa de Internet, AOL, lasand de inteles ca aceasta s-ar putea desprinde total sau partial de grup, potrivit Reuters. Time Warner a anuntat o scadere a profitului net pentru primul trimestru de la 771 milioane de dolari in urma cu un an la 661 milioane de dolari. Rezultatul a fost peste asteptarile analistilor, insa, in conditiile in care veniturile din operatiunile de cablu au compensat scaderile de publicitate inregistrate de diviziile AOL si Time Inc.Tot saptamana aceasta, reteaua internationala de comunicare Publicis Groupe a anuntat o scadere de 4,4% a veniturilor in primul trimestru al anului, considerand ca "deteriorarea pietei este mult mai grava decat s-a anticipat", potrivit Brand Republic. Veniturile totale la nivel de grup s-au ridicat la circa 1 miliard de euro. Operatiunile desfasurate in Europa, ce includ agentiile leo Burnett, Publicis si Saatchi&Saatchi, au fost cel mai puternic afectate, scazand cu 6,6%.Veniturile grupului de comunicare Interpublic au scazut in primul trimestru cu 10,8%, pana la 1,33 miliarde de dolari, potrivit Reuters. Cu toate acestea, potrivit sursei citate, rezultatele companiei a