M-am uitat acum peste ea. Bun, e un proiect…. si in principiu bun… Exista insa cateva puncte care imi dau de gandit, pentru ca nu o data s-a intamplat sa vad sau sa cunosc profesori prosti. Prost pregatiti, prost intentionati, sau pur si simplu prosti. Iar acum li s-ar putea da mana libera
Pe scurt, iata ce ma ingrijoreaza:
“Liceele au autonomie în organizarea admiterii. “
Poti sa pici cu 8,4 la un liceu unde e concurenta mare si unde e un examen dur, in timp ce cu aceeasi nota intrai fluerand in alta parte.
“Elevii vor fi evaluaţi din doi în doi ani, iar un sfert din ce se va preda la clasă va fi la decizia profesorului.”
Gandul la doamna Athanasov, fosta profa de istorie din liceu, ma inspaimanta. Daca femeia ar fi ales de capul ei ce sa predea, nici nu aflam ca a picat comunismul. Si e doar un exemplu
La finalul învăţământului preşcolar se face evaluarea competenţelor cognitive, emoţionale şi sociale şi se stabilesc planurile de intervenţie remedială.
Stiu ca domnul Mircea Miclea e psiholog, dar “plan de interventie remediala” imi suna al naibii de nasol… Cum v-ati simti daca va cheama la scoala micutului sa va zica: “Copilul dvs are o problema. Trebuie sa intervenim remedial pentru a o rezolva. Competentele lui cognitive lasa de dorit”.
P.S. Maine despre partile bune….
M-am uitat acum peste ea. Bun, e un proiect…. si in principiu bun… Exista insa cateva puncte care imi dau de gandit, pentru ca nu o data s-a intamplat sa vad sau sa cunosc profesori prosti. Prost pregatiti, prost intentionati, sau pur si simplu prosti. Iar acum li s-ar putea da mana libera
Pe scurt, iata ce ma ingrijoreaza:
“Liceele au autonomie în organizarea admiterii. “
Poti sa pici cu 8,4 la un liceu unde e concurenta mare si unde e un examen dur, in timp ce cu aceeasi nota intrai fluerand in alta parte.
“Elevii vor fi