Cel mai popular motor de cautare pe internet, Google, a devenit primul brand cu o valoare de 100 de miliarde de dolari (75,6 mld. euro), in crestere cu aproximativ 16% fata de anul trecut, depasind rivalii Microsoft, cotat la 76,2 miliarde de dolari (57,6 mld. euro), si Coca-Cola, estimat la 67,7 miliarde de dolari (51,1 mld. euro), potrivit editiei de anul acesta a Brandz Top 100, cele mai valoroase branduri din lume. IBM se situeaza pe locul patru cu 66,6 mld. dolari (50,3 mld. euro), urmat de McDonald's cu 66,5 mld. dolari (50,2 mld. euro) si Apple cu 63,1 mld. dolari (47,7 mld. euro). Valoarea insumata a celor 100 de marci care compun topul se ridica la aproape 2.000 de miliarde de dolari, in crestere cu 1,7% comparativ cu anul precedent, potrivit unui comunicat al Millward Brown Optimor, companie care se ocupa de realizarea Top 100 BrandZ. "In mediul economic prezent, unde valoarea multor afaceri a scazut, brandul a devenit si mai important deoarece poate sa sustina companiile in perioade dificile", a declarat Joanna Seddon, directorul executiv al firmei de cercetare Millward Brown Optimor.
Cel mai popular motor de cautare pe internet, Google, a devenit primul brand cu o valoare de 100 de miliarde de dolari (75,6 mld. euro), in crestere cu aproximativ 16% fata de anul trecut, depasind rivalii Microsoft, cotat la 76,2 miliarde de dolari (57,6 mld. euro), si Coca-Cola, estimat la 67,7 miliarde de dolari (51,1 mld. euro), potrivit editiei de anul acesta a Brandz Top 100, cele mai valoroase branduri din lume. IBM se situeaza pe locul patru cu 66,6 mld. dolari (50,3 mld. euro), urmat de McDonald's cu 66,5 mld. dolari (50,2 mld. euro) si Apple cu 63,1 mld. dolari (47,7 mld. euro). Valoarea insumata a celor 100 de marci care compun topul se ridica la aproape 2.000 de miliarde de dolari, in crestere cu 1,7% comparativ cu anul precedent, potrivit unui com