"In piata din Romania, criza financiara a avut un impact semnificativ asupra tuturor businessurilor si, prin urmare, si asupra business-ului de televiziune. "
Compania PRO TV, care detine posturile de televiziune PRO TV, Acasa, PRO TV International, Pro Cinema, Sport.ro si MTV Romania, a inregistrat in primul trimestru o cifra de afaceri de 35,69 mil. dolari, in scadere cu 38% fata de aceeasi perioada din 2008, din cauza conditiilor extrem de dificile din economie, care au avut un impact puternic si asupra pietei de publicitate.
Profitul operational (EBITDA) al companiei PRO TV a fost de 7,15 mil. dolari in aceasta perioada, fata de 23,38 mil. dolari in primele trei luni ale anului trecut.
"In piata din Romania, criza financiara a avut un impact semnificativ asupra tuturor businessurilor si, prin urmare, si asupra businessului de televiziune. Desi primele semne ale crizei s-au vazut inca din trimestrul 4, strategia in acest teritoriu a fost sa continuam investitiile in programele driver ale tuturor canalelor si in marketing. Aceasta strategie ne-a crescut market share-ul in comparatie cu primul trimestru din 2008. Diferentele de curs valutar de la moneda locala, la dolar, au avut si ele un impact mai mult decat important asupra rezultatului financiar, afectandu-ne negativ cu un procent de 37%. Chiar si in aceste conditii, PRO TV International si Sport.ro si-au depasit performantele financiare in comparatie cu primul trimestru al anului trecut, iar compania PRO TV SA pare a fi singurul business de televiziune din Romania care a inregistrat profit in primele 3 luni ale acestui an" , a declarat Maria Apostol, PR Director al grupului PRO TV .
Compania PRO TV face parte din grupul american Central European Media Enterprises (CME), care si-a anuntat ieri rezultatele financiare pentru primul trimestru. CME a inregistrat o cifra de afaceri de