SUPERVIZOR. In calitate de director regional pe Europa de sud-est al Bwin, grecul Thomas Tzokas vine macar o data pe luna in Romania, pentru a vedea cum merge afacerea companiei austriece la noi PROIECT. Dupa Real Madrid si AC Milan, Bwin ar putea sa ajunga si pe tricoul de joc al unei echipe de top din Romania Criza financiara si scandalurile de coruptie din ultima vreme din fotbalul romanesc s-au rasfrant in mai multe domenii conexe. CANCAN a stat de vorba cu directorul pe zona sud-est europeana al casei de pariuri Bwin, grecul Thomas Tzokas, pentru a vedea ce influenta au avut aceste evenimente in afacerile companiei.
Liviu Chirita
Rep: Domnule Tzokas, piata romaneasca la nivelul pariurilor pare una destul de instabila. Cand v-ati decis sa intrati in Romania si de ce?
T.T.: Pasul initial a avut loc acum trei ani si a fost o evolutie "naturala" a companiei de a fi prezenta in toate tarile din Europa de Est. Romania face parte din UE, iar cetatenii sunt receptivi la noi produse si servicii.
- Cati jucatori aveti in Romania si care este cifra de afaceri anuala?
- Compania noastra are 14 milioane de jucatori inregistrati in intreaga lume. Jucatorii din Romania sunt relativ noi, dar par a ne fi loiali. Am incercat pentru romani sa punem accentul pe pariurile live.
- Bwin este sponsorul de tricou al celor mai titrate echipe din lume, AC Milan si Real Madrid. In Romania exista unele zvonuri cu privire la anumite tatonari ale companiei dumneavoastra in vederea realizarii unui contract asemanator cu o echipa din Liga I. Este adevarat?
- In acest moment ne concentram pe contractele de sponsorizare internationale pe care deja le avem. Tot ce pot sa va spun este ca, in viitor, luam in calcul si oportunitatile de sponsorizare a unei echipe premium din Romania.
- Totusi in fotbalul nostru se vorbeste foarte mult despre meciu