Dupa o prima expozitie la Bucuresti, la Libraria Carturesti (ianuarie 2009) – foarte selectiva datorita spatiului relativ restrans in care trebuia panotata – Paul Radulescu a deschis o alta, ampla si complexa, la Muzeul de Arta Craiova, in fastuosul Palat Jean Mihail (1 martie-1 mai) ce va fi itinerata, in urmatoarele luni, la Slatina si Râmnicul Vâlcea. La insistentele publicului craiovean, expozitia a fost prelungita cu inca o luna.
Paul Radulescu (n.1947) a absolvit sectia pictura a Institutului de Arte Plastice „Nicolae Grigorescu" (1974) specializându-se, ulterior, in restaurarea picturii de sevalet pe suport de lemn sau pânza si a decorului mural. Din 1990 este stabilit la Paris unde a continuat sa expuna si sa se afirme ca un plastician cu educatie solida si rezultate spectaculoase in lumea formelor.
Indelungata comunicare cu imaginea sacra, cu icoanele sau frescele pe care le-a restaurat, i-a conferit lui Paul Radulescu o intima cunoastere a tehnicii de lucru a mesterilor din vechime. Sintaxa plastica a freschistilor se regaseste inca in propriile-i lucrari, unde parti ale fondului sunt tratate plat, decorativ, in tuse transparente de acuarela, punctate de stele rezultate din rapida incrucisare a unui duct din varful penelului; volumetria este sugerata prin hasuri delicate, la fel ca in finisajul straielor sfintilor. Nuantele stinse si siluetele elansate, spiritualizate, duc cu gândul tot la pictura murala de filiatie bizantina. Uneori ajunge la o maxima rarefiere a motivului prin reducerea personajului la câteva traiecte ce definesc un gest, o atitudine, un mediu in care se desfasoara un act taumaturgic sau o minune. Sunt aici citate din zgrafitti de pe peretii de creta ai pesterilor paleocrestine de la Basarabi-Murfatlar, in special in figurarea sfintilor militari, calari, bine infipti in scari, pe spinarea calului cabrat cu elega