Profitul grupului Procter & Gamble (P&G), cel mai mare producator de bunuri de consum la nivel mondial, a scazut cu 4% in primele trei luni ale anului, la 2,61 miliarde de dolari, intrucat consumatorii s-au orientat spre produse mai ieftine, ca urmare a dificultatilor economice. In perioada similara din 2008, grupul a avut un profit de 2,71 miliarde de dolari. Vanzarile P&G au scazut cu 8%, la 18,42 miliarde de dolari, ca urmare a impactului recesiunii economice. Conducerea grupului a anuntat ca mentine tinta de profit pentru anul 2009, chiar in contextul in care se asteapta la o incetinire a ritmului de crestere a vanzarilor in 2009 la 2-3%.
Profitul grupului Procter & Gamble (P&G), cel mai mare producator de bunuri de consum la nivel mondial, a scazut cu 4% in primele trei luni ale anului, la 2,61 miliarde de dolari, intrucat consumatorii s-au orientat spre produse mai ieftine, ca urmare a dificultatilor economice. In perioada similara din 2008, grupul a avut un profit de 2,71 miliarde de dolari. Vanzarile P&G au scazut cu 8%, la 18,42 miliarde de dolari, ca urmare a impactului recesiunii economice. Conducerea grupului a anuntat ca mentine tinta de profit pentru anul 2009, chiar in contextul in care se asteapta la o incetinire a ritmului de crestere a vanzarilor in 2009 la 2-3%.