Răzvan Lucescu nu este un Mesia. Este doar un alt selecţioner şi, mai ales, un altfel de selecţioner. Sursa: EVZ
E greu de anticipat dacă echipa naţională va avea rezultate mai bune cu el pe bancă, dar va avea cu siguranţă o imagine mai bună. Dacă nu mă credeţi, puteţi să deschideţi televizorul şi să aşteptaţi o pauză publicitară. Îl veţi vedea pe Lucescu junior zâmbind din reclame, postură în care Victor Piţurcă s-ar afla numai dacă cineva ar vrea să falimenteze un brand sau o companie. Or, ca să a duci un selecţioner care face bani vânzându-şi imaginea în locul unuia care face bani trişând la cazinou este, în mod cert, o schimbare.
Apariţiile din recla me demonstrează că noul antrenor al României are o imagine care prinde la public şi care ar putea creşte vânzările nu doar la doze de bere şi la cartele telefonice, ci şi la biletele de intrare la meciurile echipei naţionale.
E suficient să ne amintim ce a scris presa franceză despre Piţurcă înaintea meciului direct de la Euro, numindu-l Satana şi obsedat al ci frei fatidice 666, ca să înţelegem că şi reputaţia unui selecţioner are partea ei de importanţă.
E drept că o imagine ireproşabilă are şi Hagi, iar în reclame joacă şi celebrul Dorel, dar federaţia nu l-a preferat pe nici unul dintre ei. În completă contradicţie cu situaţia „Regelui”, Răzvan Lucescu şi-a construit o imagine doar de pe urma rezultatelor obţinute ca antrenor. Iar trambulina numelui pe care îl poartă îi va minimaliza meritele unei reputaţii ireproşabile doar atunci când vom vedea un brand înghesuindu-se să-şi asocieze numele cu Ion Ion Ţiriac sau Honorius Prigoană.
După decizia luată miercuri de Comitetul Executiv al FRF, naţionala României n-a câştigat doar un antrenor care ştie să-şi asorteze hainele şi să vorbească fără dezacorduri. Răzvan Lucescu este selecţionerul de care aveam