Raluca Milin este convinsă că telecomul este una dintre cele mai dinamice industrii. A fost unul dintre primii cinci angajaţi ai firmei Connex, actuala Vodafone, iar după 13 ani în care a lucrat doar în departamentul de marketing spune că încă nu s-a plictisit. Raluca Milin spune că şi-a dorit să fie director de marketing încă din timpul facultăţii. „Pentru asta, ca orice tânăr, din generaţia de după 1990, am urmat cursurile facultăţii de comerţ de la ASE, specializarea marketing”, îşi aminteşte ea. Milin spune că a fost recrutată de firma Connex, actuala Vodafone, încă de pe băncile facultăţii.
A lucrat pentru Connex 7 ani, timp în care a ocupat funcţii diverse, de la postul de asistent de departament, manager de sponsorizări, director de advertising până la poziţia de director de marketing.
De la marketing….tot la marketing
A plecat de la Connex după 7 ani pentru că simţea nevoia unei schimbări. ,,Întotdeauna mi-am dorit să lucrez într-o companie care porneşte de la zero, iar UPC mi-a oferit această şansă, mai ales datorită faptului că postul oferit era de director de marketing şi vânzări”, povesteşte Milin.
Aici a pornit de la o companie mică şi a început să achiziţioneze firme şi mai mici de cablu. ,,Când m-am angajat la UPC, întreaga firmă era compusă din cinci oameni, apoi am ajuns la 300 şi acum suntem peste 1.600 de persoane“, spune ea.
Criza nu afectează piaţa telecom
Întrebată dacă ar putea să o ia de la capăt ce ar alege să facă, Milin spune fără să ezite că ar alege tot marketing şi tot în industria telecom. ,,În acest domeniu există un dinamism pe care nu îl are niciun alt sector, nu este zi în care să vii la serviciu şi să faci acelaşi lucru sau să te plictiseşti”, crede ea. Motivele sunt simple, după cum spune directorul de marketing al UPC.
Viteza pe