Johnson&Johnson a urcat pe prima poziţie într-un top al companiilor cu cea mai bună reputaţie în SUA, realizat de Reputation Institute, şi a devansat Google, care a pierdut poziţia de lider coborând pe locul opt, potrivit Forbes. Reputation Institute a clasificat companiile în funcţie de cât de stimate, admirate sau câtă încredere atrag din partea populaţiei şi le-a acordat punctaje cuprinse între zero şi 100. Astfel, Johnson&Johnson, care a urcat de pe locul al doile
Johnson&Johnson a urcat pe prima poziţie într-un top al companiilor cu cea mai bună reputaţie în SUA, realizat de Reputation Institute, şi a devansat Google, care a pierdut poziţia de lider coborând pe locul opt, potrivit Forbes.
Reputation Institute a clasificat companiile în funcţie de cât de stimate, admirate sau câtă încredere atrag din partea populaţiei şi le-a acordat punctaje cuprinse între zero şi 100.
Astfel, Johnson&Johnson, care a urcat de pe locul al doilea ocupat în 2008, s-a plasat pe prima poziţie, urmată de Kraft Foods.
Potrivit rezultatului sondajului, creşterea înregistrată de Johnson &Johnson este de numai 0,1 puncte, la 83,58 puncte, însă Google a pierdut peste şase puncte, la 78,8 puncte.
Pe următoarele poziţii între primele zece companii din clasament urmează în ordine UPS, General Mills, FedEx, Whirlpool, Walt Disney Company, Google, Caterpilar, Costco Wholesale.
Printre companiile americane cu o bună reputaţie, Microsoft s-a plasat pe locul 11, Colgate pe 13, Procter&Gamble pe 15.
PepsiCo se află pe poziţia a 16-cea, înaintea Coca-Cola, care a ocupat locul 28, în timp ce Apple este pe poziţia a 18-a iar Nike pe 52.
Companiile financiare au înregistrat căderi puternice în clasament, comparativ cu 2008, iar JP Morgan Chase se află abia pe locul 120, Bank of America pe 125 iar AIG a ocupat locul 152 în topul încheiat de Halliburton. @N_