Guvernele postdecembriste nu au fost în stare, timp de 20 de ani, să traseze o strategie eficientă de promovare a turismului românesc. Ministerul Turismului a lansat recent imnul turistic al României. La scurt timp a apărut o parodie savuroasă. Alt eşec al promovării României
de Petre Barbu
Citiţi şi:
Udrea spune că litoralul românesc îl va depăşi pe cel bulgăresc
Elena Udrea intenţionează să organizeze un circuit al hergheliilor în România
Brandurile turistice ale României concepute până acum au fost păguboase. Ultima încercare de rebrănduire îi aparţine ministrului de resort, Elena Udrea, care s-a gândit că, mai întâi de toate, România are nevoie de un imn. „Romania, the Land of Choice“, lansat de 1 Mai, este noul slogan sub care ieşim în lume, pe muzica şi versurile lui Marius Moga.
Ca să îi facă pe străini să se îndrăgostească de noi, „micul Mozart“, cum este numit Moga, a încasat 10.000 de euro.
Parodia sună bine!
O echipă a Happyfish.ro a realizat un videoclip în care parodiază imnul lui Moga sub denumirea „Romania, the End of Choice“, care a făcut furori printre internauţi. Alexandru Hâncu, Dragoş Muşat şi George Dorin Andreescu, de la Happyfish, văd o altă Românie, aceea de care ne lovim zi de zi. Personajele - un vampir, un Elvis şi un suporter al naţionalei de fotbal - cântă virtuţile ascunse sub preş ale României.
Parodie Imnul Turistic al Romaniei
Eterna şi... scandaloasa Românie
Aventura promovării României în lume începe în 1995, când Guvernul semnează un contract cu firma franceză Group Saintonge Edition, deţinută de Adrian Costea, pentru realizarea albumului „Eterna şi fascinanta Românie“.
Tirajul anunţat iniţial a fost de 97.000 de exemplare, din care au văzut lumina tiparului sub 10.000. Album