Conducerea social-democrată a pregătit documentaţia pentru informarea corectă şi completă a activiştilor de partid privind alegerile europarlamentare
În data de 8 mai se va da startul campaniei electorale premergătoare alegerilor pentru desemnarea viitorilor 33 de europarlamentari ai României. Pentru toate formaţiunile politice, rezultatul din 7 iunie va fi un semnal concludent în ceea ce priveşte testul electoral. Reamintim că în toamna lui 2007, la nivelul judeţului Constanţa, rezultatele la europarlamentare au fost: PD - lider, cu 32,88%, urmat de PSD (24,18%), PNL (13,93%) şi PLD (12%).
Dornici să câştige cât mai multe mandate în Parlamentul European şi convinşi că poziţionarea pe primul loc în urma scrutinului din 7 iunie ar putea fi un semnal pozitiv pentru electoratul care-şi va alege, în toamnă, preşedintele, staff-ul PSD cere implicare şi mobilizare totală. Şi pentru a-şi şcoli cum trebuie activiştii, social-democraţii au elaborat şi distribuit o serie de materiale menite să-i „instruiască" pe cei ce au ca misiune atragerea de partea PSD a cât mai mulţi alegători. Din „mapa" de documentare nu lipsesc: „Ghidul reprezentantului PSD în secţia de votare", „Compediu Juridic", „Curs de comunicare", un ghid legislativ şi o „Procedură pentru ziua votului". Pe lângă aceste materiale, social-democraţii vor fi „dotaţi" cu mesaje strategice care să-i convingă pe alegători să pună ştampila „votat" pe lista Alianţei PSD+PC şi diverse materiale promoţionale.
Preşedintele PSD, Mircea Geoană, a cerut colegilor de partid ca în timpul campaniei electorale să aibă atitudine de învingători, iar toţi social-democraţii cu funcţii în administraţia locală, judeţeană şi centrală să transmită electoratului mesaje de încredere şi speranţă.
Toate aceste „sacrificii" logistice, umane şi materiale au ca scop obţinerea de către PSD a 16 mandate de euro