Politica de reducere agresiva a costurilor a diminuat pierderile inregistrate de producatorul de telefoane mobile Motorola, scrie Wall Street Journal. Compania a raportat o pierdere de 228 mil. dolari in primul trimestru din 2009, fata de rezultatul negativ de 190 mil. dolari din aceeasi perioada din 2008. Vanzarile nete au scazut cu 28%, la 5,37 mld. dolari, sub estimarile analistilor. Compania mizeaza pe o noua generatie de telefoane mobile, bazate pe sistemul de operare Google Android, pentru a-si revitaliza vanzarile, insa termenul de lansare este programat pentru finele anului. Compania a fost fortata sa renunte la angajati si sa suspende plata dividendelor si intentioneaza sa creasca obiectivul de economii cu 200 mil. dolari, la 1,7 mld. dolari. Motorola a livrat 14,7 milioane de telefoane in T1, in scadere cu 23% fata de trimestrul al patrulea din 2008.
Politica de reducere agresiva a costurilor a diminuat pierderile inregistrate de producatorul de telefoane mobile Motorola, scrie Wall Street Journal. Compania a raportat o pierdere de 228 mil. dolari in primul trimestru din 2009, fata de rezultatul negativ de 190 mil. dolari din aceeasi perioada din 2008. Vanzarile nete au scazut cu 28%, la 5,37 mld. dolari, sub estimarile analistilor. Compania mizeaza pe o noua generatie de telefoane mobile, bazate pe sistemul de operare Google Android, pentru a-si revitaliza vanzarile, insa termenul de lansare este programat pentru finele anului. Compania a fost fortata sa renunte la angajati si sa suspende plata dividendelor si intentioneaza sa creasca obiectivul de economii cu 200 mil. dolari, la 1,7 mld. dolari. Motorola a livrat 14,7 milioane de telefoane in T1, in scadere cu 23% fata de trimestrul al patrulea din 2008.