Graffiti BBDO semnează creaţia celei mai noi campanii outdoor de la Bayer. Concepută pentru promovarea Aspirin, unul dintre cele mai putenice şi mai cunoscute branduri din portofoliul Bayer, campania are ca miză creşterea notorietăţii Top Of Mind a brandului şi, în acelaşi timp, îşi propune să transmită foarte clar tipurile de afecţiuni pentru care Aspirin 0.5 este cel mai recomandat: durerile cotidiene de cap, spate sau musculare.
Pornind de la targetul Aspirin, echipa Graffiti a căutat un "concept care să fie frumos integrat în context - adică în spaţiul metroului bucureştean; atât ca mecanică (unificarea cu mediul), cât şi din punct de vedere stilistic (graffiti-ul şi metroul merg mână în mână). Am căutat un concept disruptiv, care să spargă şabloanele plictisitoare ale comunicării în categoria analgezice, dar care, în acelaşi timp, să ne permită să arătăm clar căror tipuri de afecţiuni e adresat acest produs", a explicat Dan Şendroiu, Strategic Planner la Graffiti BBDO.
Conceptul creativ al campaniei se bazează pe principiul unificării mesajului cu mediul în care e comunicat. Vedete ale campaniei, panourile de la metrou au fost folosite ca parte din poveste, întărind mesajul şi făcându-l memorabil.
Echipa a valorificat printr-un procedeu neconvenţional atât panoul, cât şi spaţiul din afara sa: "Practic ne-am folosit de panou, de rama panoului, de rama panoului alăturat, de colţurile, pereţii, ţevile, balustradele şi orice altceva se afla în apropiere pentru a ilustra tipurile de dureri cotidiene adresate de Aspirin 0.5. Mesajul a ieşit în afara panoului sau, altfel spus, panoul a devenit parte din mesaj", a mai spus Dan Şendroiu. Campania este vizibilă în 22 de staţii de metrou până la sfârşitul lunii mai. Graffiti BBDO semnează creaţia celei mai noi campanii outdoor de la Bayer. Concepută pentru promovarea Aspirin, unul dintre cele mai putenice