Publicis Groupe a câştigat portofoliul Hewlett-Packard, agenţiile din grupul menţionat urmând să se ocupe de publicitatea pentru divizia de personal-computers din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.
Valoarea portofoliului diviziei de PC este estimată la 150 milioane dolari, acesta fiind anterior deţinut de McCann Erickson. La licitaţie au participat, pe lângă Publicis şi McCann, şi BBDO, Y&R, precum şi alte agenţii.
Astfel, Publicis Modem se va ocupa de segmentul de digital communications al portofoliului, în timp ce acela de advertising va fi preluat de Saatchi&Saatchi Geneva, parte a Publicis Groupe. Acest contract poate fi considerat şi un vot de încredere în relaţia de lungă durată între HP şi Publicis, în Europa şi Asia, încât grupul publicitar deja se ocupă atât de partea de Imagine şi Print pentru HP, cât şi de sistemele sale personale în Asia. În acest sens, Richard Pinder, chief operating officer al Publicis Worldwide, a declarat că "HP este client fidel şi foarte important", adăugând că "orice relaţie cu clienţii are şi suişuri, şi coborâşuri, şi suntem mulţumiţi să ne extindem relaţia". Amintim că ZenithOptimedia, parte a Publicis, a pierdut contul de media HP anul trecut, agenţia luptându-se pentru păstrarea contului de marketing direct în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. "HP presupune cunoaştere, şi aceasta se va dubla în următorii 5 ani", a precizat Pinder. "Suntem foarte entuziasmaţi să lucrăm cu un client care se ocupă cu utilizarea, folosirea şi manipularea informaţiei". Publicis Groupe a câştigat portofoliul Hewlett-Packard, agenţiile din grupul menţionat urmând să se ocupe de publicitatea pentru divizia de personal-computers din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.
Valoarea portofoliului diviziei de PC este estimată la 150 milioane dolari, acesta fiind anterior deţinut de McCann Erickson. La licitaţie au participat, pe lângă Pub