Infrastructura rutieră de transport din România va ajunge la acelaşi nivel ca cea din Europa de Vest în aproximativ 130 -150 de ani, dacă va fi păstrat ritmul actual de dezvoltare, după cum explică conform companiei de consultanta A.T. Kearney.
Cu o rata anuala de creştere a investiţiilor alocate infrastructurii de 30% până în 2012, România are cea mai dinamică piaţă de construcţii de drumuri din regiune, fiind urmată de Rusia şi Slovacia, care şi-ar putea majora sumele destinate infrastructurii cu 25% si, respectiv, 20% pe an in următorii patru ani, se arata în studiul citat de Mediafax.
Cu toate acestea, „chiar dacă piaţă românească va creşte cu 30% pe an până în 2012 şi piaţa din Polonia va creşte doar cu 11%, sumele investite anul trecut de Polonia în infrastructura rutieră sunt de 4,5 ori mai mari decât cele alocate în România în acest sector. Daca se menţine rata de 30% de creştere din acest sector, România va avea nevoie între 130 şi 150 de ani pentru a ajunge la standardele Europei de Vest ale infrastructurii rutiere", a declarat consultantul A.T. Kearney, Iulian Circiumaru.
Sursa: mediafax.ro
Infrastructura rutieră de transport din România va ajunge la acelaşi nivel ca cea din Europa de Vest în aproximativ 130 -150 de ani, dacă va fi păstrat ritmul actual de dezvoltare, după cum explică conform companiei de consultanta A.T. Kearney.
Cu o rata anuala de creştere a investiţiilor alocate infrastructurii de 30% până în 2012, România are cea mai dinamică piaţă de construcţii de drumuri din regiune, fiind urmată de Rusia şi Slovacia, care şi-ar putea majora sumele destinate infrastructurii cu 25% si, respectiv, 20% pe an in următorii patru ani, se arata în studiul citat de Mediafax.
Cu toate acestea, „chiar dacă piaţă românească va creşte cu 30% pe an până în 2012 şi piaţa din Polonia va creşte doar cu 11%, sumele in