City Park Mall investeşte circa 1 milion de euro în calitatea serviciilor oferite constănţenilor
l City Park Mall organizează traininguri prin care angajaţii chiriaşilor mall-ului sunt instruiţi pentru a putea oferi cele mai bune servicii de Customer Care
l Bugetul de marketing pentru 2009 este dublu faţă de cel din 2008, ca urmare a implicării tot mai active a City Park Mall în activităţi de recreere şi divertisment destinate locuitorilor Constanţei
Bucureşti/Constanţa, 04 mai 2009. City Park Mall dublează bugetul de marketing şi trimite 300 de angajaţi ai chiriaşilor săi la cursuri specializate de training, destinate îmbunătăţirii calităţii serviciilor de Customer Care. Investiţiile majore din acest an sunt orientate exclusiv spre creşterea satisfacţiei clientului.
15.000 de constănţeni vizitează zilnic City Park Mall. Locuitorii Constanţei apreciază preocuparea City Park Mall de a le oferi clipe de neuitat prin fiecare vizită la mall. De la începutul anului 2009 şi până în prezent, traficul zilnic înregistrat a ajuns la aproximativ 15.000 de persoane. Constănţenii au siguranţa că vor avea întotdeauna parte de cele mai bune servicii şi vin la City Park Mall pentru a se relaxa în diferite moduri: fie că merg la cumpărături în numeroasele magazine din mall, fie că savurează o ceaşcă de cafea sau se bucură de veselia celor mici care se joacă în spaţiile special amenajte pentru ei.
„Clienţii City Park Mall beneficiază de o varietate mare a magazinelor ce oferă o gamă largă de produse la preţuri convenabile, la acelaşi nivel cu preţurile practicate în oricare din mall-urile din Capitală. Constănţenii au parte de cele mai bune condiţii, pe măsura centrelor comerciale din Bucureşti”, a declarat Andreea Haşcu, Director de Marketing în cadrul Neocity Group Romania.
„În 2009 City Park Mall revine în forţă cu activităţi zilnice pentru