Cele mai multe afaceri trec prin momente dificile la un moment dat. Planificarea unei abordari mult mai agresive in ceea ce priveste strategia de vanzari si marketing poate contribui la mentinerea unui interes constant al clientilor fata de afacerea ta, in ciuda contextului economic instabil.
In cazul in care ritmul economic incetineste sau propria afacere trece prin momente mai dificile, aceasta situatie poate reprezenta o oportunitate de a reanaliza planul de marketing. Evaluarea competitiei, studierea publicului tinta si observarea obiceiurilor de consum (eventuale modificari ce ar putea reprezenta un trend golbal) si includerea activitatilor de marketing online sunt cateva dintre solutiile pentru crearea unui “ambalaj” atractiv pentru o afacere si in perioade economice nesigure, potrivit New York Times.
Astfel, rezolvarea unei probleme si satisfacerea nevoilor consumatorilor, folosind resurse financiare minime, reprezinta o activitate principala. In plus, trebuie sa fii tot timpul prezent pentru clientii tai. Chiar daca “a aduce valoare adaugata” poate reprezenta un cliseu, aceasta expresie ar trebui sa se regaseasca in activitatea zilnica prin asigurarea unei comunicari constante prin newsletter sau e-mail-uri. Acest lucru nu ar trebui sa insemne o suprasaturare a campaniei de comunicare cu imagini ale produselor, ci mai degraba evidentierea utilitatii produselor sau serviciilor oferite in raport cu preturile atractive.
De asemenea, oamenii cauta ocazii pentru a se autorecompensa, pentru a se simti bine. O campanie de marketing ce ii ajuta pe clienti sa zambeasca si sa se detaseze de stresul cotidian va avea mult mai mult succes. Insa, rolul acestei campanii de marketing nu este doar de a convinge consumatorii sa cumpere produsele de care au nevoie, ci de a te asigura ca, in final, vor achizitiona produsele tale.
Totodata, serviciil